10 Tips for a good presentation


Жоден день у нашому житті не проходить без спілкування: з нашими близькими, друзями, колегами по роботі, однокласниками, одногрупниками. Спілкуватися з іншими людьми – це природно. Але навіть у тих людей, які з легкістю можуть налагодити контакт з незнайомцями, можуть виникнути проблеми під час публічного виступу або презентації.


Публічний виступ  - це стресова ситуація для більшості людей, але на сьогоднішній день кожен  має можливість гарно підготуватись до такого виступу або презентації за допомогою різноманітних тренінгів, порад та відео в Інтернеті і не тільки.

І для того, щоб ви далеко не ходили за такими порадами, ми пропонуємо вам 10 tips про те, як провести успішну презентацію. Ці поради  є універсальними, тому підійдуть як для презентації у великій компанії , так і для виступу серед своїх колег.

Tip 1. Prepare properly. Серйозна підготовка до виступу – це  запорука успіху вашої презентації. Проаналізуйте аудиторію, перед якою вам потрібно буде виступати. Добре дослідіть тему  та підготуйте текст вашого виступу. Чітко виділіть у виступі вступ, основну частину та висновки. Попрактикуйте свій виступ перед дзеркалом або перед друзями чи членами родини.

Tip 2. Timing. Слідкуйте за часом, знайте коли потрібно закінчувати виступ. Заздалегідь запитайте про орієнтовний час вашого виступу. Вдома можна потренуватися із секундоміром або годинником, щоб вкластися в потрібний час. Оберіть підходящій темп презентації та дотримуйтесь його протягом всього виступу.

Tip 3. Start with a bang. Із самого початку потрібно привернути увагу слухача до вашої презентації, зацікавити його. Тому потрібно розпочинати із якоїсь цікавинки, жарту, влучного вислову тощо.

Tip 4. Do not read from your notes. Що може бути нуднішим, ніж монотонне читання з листочка. Я думаю, що всі хто провчився в університеті знають, що таке нудна лекція, під час якої хочеться поспати. Тому не перетворюйте свою презентацію на таку лекцію, визначте ключові моменти свого виступу і орієнтуйтесь на них.

Tip 5. Body language. Використовуйте мову свого тіла. Підтримуйте все сказане вами жестами, виразами обличчя, виділяйте інтонацією головні моменти презентації.

Tip 6. Make pauses. Робіть паузи, адже і вам, і вашим слухачам потрібен час для сприймання інформації. Не підганяйте ні себе, ні ваших слухачів.

Tip 7. Eye contact. Підтримуйте зоровий контакт із аудиторію. Можна використовувати метод 3 секунд: оберіть  будь-яку людину із аудиторії, дивіться їй в очі протягом 3 секунд і далі переключайтесь на іншу людину. Не забувайте дивитись на всіх слухачів разом або виокремлювати групи  і підтримувати зоровий контакт саме з ними.

Tip 8. Humor. Додайте до свого виступу трішечки гумору: фрази відомих людей або дотепні жарти точно не будуть зайвими під час презентації. Вони лише зроблять атмосферу більш невимушеною та розслабленою.

Tip 9. Audio  and video aid. (Powerpoint) Щодо цього пункту можна писати окрему статтю. Але не забувайте використовувати різноманітні відео та аудіо файли у своїй презентації. Під час створення презентації  у Powerpoint використовуйте якомога менше тексту  і якомога більше зображень, схем, діаграм. 80% інформації людина сприймає очима, тому майте це на увазі.

Але будьте обережними, адже дуже легко зіпсувати ваш виступ зайвою картинкою чи великою кількістю даних. Тому дивіться чого НЕ потрібно робити в презентації.

 


Tip 10. Handouts. Підготуйте роздатковий матеріал із головною інформацією про виступ на випадок,  якщо слухачі захочуть ознайомитись з вашим виступом ближче.

А ось і useful phrasesдля вашої майбутньої презентації:

  • Right, ladies and gentlemen. Shall we begin?
  • Let me introduce myself. My name is ...
  • My presentation will last twenty-five minutes.
  • To begin with ... After this ... Finally ...
  • There will be time for questions at the end...
  • I'd like to talk about
  • Let's now move on to
  • In addition/I might add that/Furthermore /Moreover
  • To illustrate my point let’s look at some diagrams
  • To summarise my main points
  • Perhaps on that note we could end?
  • I'd like to thank you all for your participation.

Одним із найвидатніших presenters нашого часу був Стів Джобс, тому в нього є чому повчитись

 


Сподіваємось наші поради стануть вам у нагоді і ваша презентація всіх вразить!

People in this conversation

Leave your comments

0 Character restriction
Your text should be more than 10 characters

Comments (37)

Load Previous Comments
  • Guest (henry kennedy)

    I have been looking for cheap affordable papers and essays online as i come across this post.Thanks for sharing affordable papers discount.

  • Guest (aa54445555)

    Watch, watch. A tool that is worn on the rolex replica uk wrist for timing. On social occasions, wearing a watch, usually means a strong sense of fake watches time, rigorous style of work; and people who don't wear watches, or to ask others at the time people are always very much because it sniff at that time, the replica watch concept is not strong. In formal social occasions, watches are often regarded as jewelry, usually only a ring can be worn for men, it is highly valued. Some people even stressed: "watches are not only men's jewelry, but also the swiss replica watches most important men's jewelry."

  • Guest (RoseRogers)

    In reply to: Guest (aa54445555)

    The School of presentation at High Point level is truly fantastic! A very wide variety of each license areas and important majors are offered including Cheap Essays presentation elementary, special, middle, and higher grades.

  • Guest (Mark Jason)

    These tips are too useful for making an attractive presentation.Now I can make sales presentation design in Dubai so that I can promote my product in UAE very easily.Thanks for sharing author.

  • Guest (Christison)

    The concept of http://www.lifeexperiencedegreecampus.com/">online life experience degree has made it easier and simpler for people to get their experience counted rather than getting wasted.

  • Guest (google chromecast setup)

    The Google Home app is one app to set up, manage, and control your Chromecast, Chromecast Audio and Google Home* devices.
    google chromecast setup

  • Guest (LaurenPaganini)

  • Guest (Morris)

    All tips are very important for every presenter but especially tip.2 is very essential. I think all students should follow these tips who want to improve their presentation skills. Students get more ideas about good presentation from English Assignment Tutor UK

  • Guest (black)

    Hey author, Thanks for an interesting post shared here as well as it is amazing these tips are very helpful for me. Power Point Presentation Help

  • Guest (katecross)

    As my point of view! Whenever start presentation on any topic, so you should understand one thing about to explain easily than to take the first step to chose an end point of your presentation so that freely end when you forget it. Last month I gave a presentation on Write My MBA Essay in it describe MBA benefits no of use in practical life.