Як не потрапити на гачок шахраїв у інтернет-магазинах – поради поліції

2 тижнів тому нараз 17

Поліція у Всесвітній день шопінгу дала поради українцям, як не не потрапити на гачок аферистів при купівлі товарів в інтернеті.

Як передає Укрінформ, про це Патрульна поліція Києва повідомила в Фейсбуці.

“Купівля товарів в мережі давно стала буденністю. Це зручно, швидко, відсутній безпосередній контакт із продавцем. Але такі операції мають і певні ризики, адже шахраї використовують їх задля встановлення своїх пасток”, - заявили в поліції.

У поліції повідомили, що шахрайські пропозиції мають такі ознаки:

  • вартість товару значно нижча, ніж у конкурентів;
  • необхідна повна або часткова передоплата за товар;
  • відсутність можливості оплати товару під час отримання у відділенні або в кур’єра служби доставки.

Щоб уникнути розчарувань та фінансових втрат при купівлі товарів через інтернет, потрібно:

  • купувати і сплачувати лише на перевірених сайтах, надавати перевагу післяплаті;
  • для онлайн-шопінгу варто завести віртуальну картку і переказувати на неї лише суму, необхідну для оплати;
  • не повідомляти нікому термін дії картки, CVV та PIN-код;
  • у разі купівлі на платформі оголошень, варто обговорювати деталі угоди тільки в чаті цієї платформи та не переходити у сторонні месенджери;
  • перевіряти правильність назви необхідного сайту - один непомітний символ на панелі адреси може означати, що ви потрапили на фішинговий сайт;
  • не сплачувати онлайн-покупки, коли підключені до загальнодоступної мережі Wi-Fi.

У поліції закликали молодь, яка більш обізнана в умовах безпечного шопінгу, донести цю інформацію до своїх старших родичів. Адже часто жертвами шахрайства стають саме літні громадяни, які не мають необхідних знань і досвіду.

Як повідомлялося, 11 листопада у світі відзначають Всесвітній день шопінгу. Все почалося в 2009 році, коли Alibaba Group провела маркетинговий хід, який цей інтернет-майданчик назвав «Всесвітній день шопінгу», влаштувавши величезний розпродаж. До цієї ініціативи приєдналися інші великі китайські інтернет-майданчики.