Як не стати жертвою аферистів із «соцслужб», що виманююють гроші

3 тижнів тому нараз 22

У поліції роз'яснили, як не стати жертвами шахраїв, що видають себе за працівників соціальних служб.

Як передає Укрінформ, у поліції Києва повідомили, що з початку цього року поліцейські розпочали понад 100 кримінальних проваджень за фактом шахрайських дій.

За даними поліції, зловмисники приходять до жителів Києва під виглядом працівників соціальних служб.

Зокрема невідомі телефонують громадянам і розповідають, що в державі пройшла "грошова реформа", у зв'язку з чим потрібно обміняти старі купюри на нові. У подальшому зловмисники видурюють у людей гроші та втікають з місця злочину.

У відкритих цьогоріч за фактом шахрайських дій кримінальних провадженнях найчастіше потерпілими виявляються пенсіонери.

"Зловмисники користуються безпорадним станом стареньких та іноді навіть силою відбирають гроші й коштовні речі", - наголошують у поліції.

Так, двоє жінок прийшли до 81-річного киянина, представившись працівницями Пенсійного фонду, і почали записувати наявність у чоловіка грошей нібито для передання інформації "у фонд".

Одну зі зловмисниць правоохоронці затримали, іншу розшукують.

Поліція закликає бути уважними та в жодному разі не впускати у свій дім незнайомців, не довіряти невідомим "соціальним працівникам", які пропонують обміняти гроші чи передати коштовності на збереження

"Перевіряйте дзвінки від невідомих, які вимагають негайно передати кошти на лікування родича. Нікому не повідомляйте дані про свою банківську картку: пін-код, СVV-код, строк дії карти, паролі з смс-повідомлень", - наголошують правоохоронці.

Також варто утримуватися від здійснення покупок у неперевірених інтернет-магазинах й обов’язково перевіряти інформацію за офіційними телефонами соціальних та спеціальних служб.

У разі потрапляння в небезпечну ситуацію слід негайно телефонувати на спецлінію 102.

Як повідомляв Укрінформ, у Чернігові затримали шахрайку, яка за схемою "Ваш родич у біді" ошукала шістьох місцевих жителів.